torsdag 31 maj 2012

Ljudet av ett annat hjärta

Det råkade bli lite blogg paus igen, har haft så mycke.
I helgen jobbade jag natt 22-06 både fredag och lördag, sedan var jag även på jobb sönda kväll. Så jag hann int göra så mycket annat. På lörda kväll va jag en sväng ti strampen där resten av gänget söp sig fulla, himla kul att dricka cocis å sedan fara på jobb.

Sedan har jag varit i åbo månda-onsda, riktit kiva att vara borta härifrån, fick fara på en liten resa iaf i vår :D
Jag måsta komma hem redan på onsdag för att jag hade en engelska tent, sku nog annar ha stanna längre, åbo e mysit!

Idag hade jag min sista tent i mentalvård, fick äntligen sommarlooov! Känns lite konstit att vara ledig å int ha någå jag måst göra. Så idag när jag kom hem börja jag städa i brist på annat. Fast sedan for jag på kaffe me linnea ti 1rum å kök, de så kiva ställe. Sedan va vi vid strampen en stund också tills linnea börja jobba. Jag var även på lunch me Nina efter tenten till Rondo, de va också najs, så myki mat att välja mellan! :D

Jag borde njuta av min lediga kväll och dag imoron, för jag jobbar lörda sönda vid abc och sedan på måndag börjar sommarjobbet vid folkhälsan :) Men jag jobbar bara 85% i juni, så har rätt så mycket ledigt :) Skönt de!

Får si va jag hittar på ännu ikväll, om jag far å umgås med folk eller stannar hemma å tar de lungt, e riktit flunssig så de sku vara bäst om jag ska orka jobba på helgen och fara ut å festa på lörda! :) men får si, jag bruk lätt bli rastlös att bara sitta hemma själv ;)

Jag städade min byrå vid sängen och hittade en massa smycken att lägga på mej, trodde jag hade tappat bort min ring å varit ledsen över det men idag dök den upp, lagade även på två armand och örhängen, fick nog lite kråta för att få igenom alla tre men nog gick de ti slut :D kom även på att jag har min guldklocka också men använder bara min guess nufötiden. Jag e verkligen en tjej som gillar smycken, så mej e de lätt att köpa presenter åt :D
Andra bilden e från sönda dag, sov inte många timmar efter nattjobbe fö malin kom hit å så sola vi några timmar, så sköönt! :D sku bara måst skaffa riktiga solstolar :D





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar