fredag 25 maj 2012

Scrubs

På onsdag gjorde jag något som inte är likt mig, jag var till gymmet före skolan! Jag e världens trögaste på moron å snoozar aldeles för länge å får super brottom å stress men nu hann jag tilome vara på gymme i en timme och sedan hem i duschen och äta moronmål.
På kvällen skulle jag göra en skoluppgift men jag gjorde en massa annat iställe. Sedan var jag duktig och skippade bilen och gick istället när vi for till Lasse och umgås med söta vänner. Men fy vad jag hade för lite kläder på mej, de e nog jätte kallt ännu på kvällarna/nätterna.




Idag har jag varit duktig och jobbat vid pappas företag i några timmar. For dit kring lunch och hjälpte till med allt möjlit. Som belöning valde jag att vi for till prisma med pappa och jag fick plocka allt jag ville ha i kärran och han betalade, bra deal! Var även och hälsade på fammo och faffa, borde göra det oftare så länge de ännu finns, det där lät kanske lite brutalt men de e ju sant! :)
Eftersom jag int gjorde skoluppgiften igår så har jag skrivit på den hela kvällen. Så det blev inget gym idag, plus att jag har ätit en massa gott så imoron blir de nog ett långt pass mot kvällen eftersom jag ska sova heela dagen lång för att jag jobbar natt i helgen. Därför är jag vaken ännu för att vända på rytmen redan. Nog för att jag int har problem me att sova länge, kan lätt sova 15 timmar i sträck om jag bara har tid, får si hu länge jag sover imoron då, fasst ofta brukar de vara så att när man sku borda sova länge så går de int.
Jag sysselsatt mig just me att ordna en massa papper i mappar och betala räkningar och så vidare, städning som går att göra mitt i natten utan att störa grannarna.

Börjar nog vara trött nu, ska spela lite candy crush saga på facebook å sedan gå sova ;) Så här såg jag ut en dag efter att ha sola på balkongen, de va +35 den dagen och det har det varit i flera dar nu också. Om de e fint väder stiger jag nog upp för att sola lite. Så skönt å kiva att få lite färg på kinderna, jag e så blek annars!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar