tisdag 22 maj 2012

where have you been

Måndag tråkiga måndag. Nee jag ha faktist haft en kiva dag :)
Skippa skolan å sov super länge, sola på balkongen, var ut å gå me Jeba, hälsa på malin en sväng, va å äta ti rosso, chilla hos mej me malin å jeba. Ha fått myki kiva gjort!
Nu mittallt e klockan ur myki, tiden allti bara rusar iväg såhä när man borde gå å sova, fö imoron ska jag faktist fara ti skolan, iaf vara tills lunch får si om jag orkar stanna hela daan.
Den här veckan har jag ett skolarbete jag borde skriva, annars har jag inga obligatorisk i skolan, sku vila fara ti åbo i några dagar men jag har int riktit råd... Dumt. På helgen jobbar jag natt 22-06 både fre och lö så då kan jag int riktit göra någå, och nästa vecka har jag tenter, så borde passa på nu!
Bjuder på denna video på mej å Linne, en knasi söndag? för ett tag sedan ;D


Puss å gonatt :) Såhär såg jag ut en dag då jag ställde upp som modell för Satu! :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar