måndag 21 maj 2012

Tystnad

Hejåhå, jag tappade intresset för att blogga igen, i ungefär två månader har jag haft så fullt upp att de bara var jobbigt att ens tänka på att skriva någå intressanta inlägg och att ha tid att skriva dem.
Det sket sig egentligen vid pampasveckan och med alla praktik och jobb på helgerna.
NU när jag inte har lika mycket skola och snart sommarlov kanske jag kunde börja uppta bloggandet. Dock är det bara ett kanske, man vet aldrig.
Jag väntar på att sommarjobba för fullt inom vården och få betalt för det, ser verkligen emot lönedagarna. Jag vill ha och behöver också en ny telefon! vet inte ännu om det blir en iphone, lumia, samsung eller något annat. Men en ny ska jag ha.
I helgen har jag bott hemma hos föräldrarna för att dom for på spa-helg så jag fick vakta mina småsyskon, riktigt skönt med en lugn helg. Dock jobbade jag lörda å sönda, så vet nu int om de va så lugnt endå. E riktit trött nu, sku gå i tid å sova efter jobbe men ne hit framfö datorn har jag lämna, som vanligt.
Imoron blir de nog inge skola på moron, måst ha sovmoron, kanske jag tar mig till 12.30 till engelskan. Får si eftersom di hade lova fint väder tills imoron så kanske jag tar å solar iställe ;)



Dags ti tota nu, nati.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar