måndag 26 mars 2012

Euphoria

Är på väg till mina föräldar på middag efter att idag ha vari på praktik och sitt nyaste DH efter de :D
Har 4 moronskift den här veckan, 3 kvar nudå, å sedan blir de att fira pampasveckan :) Elin kommer hem från stockholm ikväll också, de e riktitriktit kiva de! :D

Under helgen blev det inga bloggande, hade inte tid. Fredag var jag på lunch me linnea ti ett rum å kök, de va riktigt kiva ställe. Åt pumppasoppa, mums :) å så lite cupcake ti efterrätt ;) Sedan var jag ti mamma å pappa på middag och umgicks med familjen ända tills linnea slutade jobbet. Vi for till barrel på några, därfrån vidare till gringo och därifrån till sky, sedan blev det ännu eftefest! Å jag hade så sjukt kul, de va en riktit spontan oplanerad kväll, skrattade massor, eller fnissade, blev mobbad för att jag inte kan skratta ;D
På lördag hade jag praktik sedan for vi igen ti barrel me linnea på några, därifrån for vi till ollis å därifrån ännu ti rocktails! :D Gårdagen var lite tung på praktiken men nog gick det bra! :D
Så den här helgen har jag vari ute på nätterna, sprungit runt mellan krogarna och jobba dagarna/kvällarna ;) Så länge man e ung ska man väll passa på! :)




De regnar rätt så mycke där ute nu, men int gör de så mycke, mycke bättre me regn än snö som de va i lördas! De va inga kiva alls..

Jag e så dålig på att komma ihåg att ta me kamera å ta någå bilder så jag har inga från helgen. Men här e en bild från i vintras då jag å linnea va å äta ti pincho! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar