fredag 24 februari 2012

Because the night

Gomoron, nu sitter jag och äter moronmål och solen lyser jätte fint in genom fönstre, får nästan lite vårfilis. Jag har skola först 12.30, så skönt att ha fått sova länge och ta de riktigt lungt. Jag är ändå lite orolig över skoldagen för vi har simman övningar + tent inom intensivvård. Jag försökte plugga hela gårdagen duktit, eller så var planen men jag kolla en del gilmore girls avsnitt å desperate housewives. På kvällen var Jeba här och vi lagade mat sedan for vi till brändö til Johans å Malins lägenhet för att kolla revenge där Johan, Ida A och Andreas var. Jag har sitt alla revenge avsnitt som finns redan men int gjorde det någå fick sitta å föklara åt dom andra saker dom int hängde me i, för jag vet allt! ;D
Ida B har kommit på besök hem från Umeå (yeeyee), så vi ska väll hitta på något ikväll då, vi ska i alla fall med Jeba ut och äta på kvällen för att skämma bort oss själva lite med god mat, kanske Rosso? Får si beroende på vem alla andra som kommer me och vad dom tycker.

 Bild från Jeppisdagarna i sommras från Idas villa, SÅ NAJS, vill ha sommar NU! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar