måndag 20 februari 2012

Stay

Det känns som om det är söndag? Mysko. Idag hade vi låång skoldag med gynekologisk vård och hematologi sedan for jag till fammo och faffa på middag. Sedan på kaffe me Malin och Satu ti Abc och sedan kom ännu Malin och Jeba ti mej en stund.
Imoron har jag som tur ingen skola så jag får sova relativt länge fören jag måst stiga upp och fixa mej för fastlaskiainen, jag är int alls taggad nu just men vetja fiilisen kommer imoron i pulkka backen. Synd att vi har viktig obligatorisk skola på onsdag så jag måst lite begränsa mig imoron. Skall inte göra som förra året, tappade bort narikka lappen typ kl.5 på ollis, slockna en timme på wcn och for hem kl.21 :D

Nu chillar jag med hurts och skall gå å tota snart.

Alright, everything is alright
Since you came along
And before you
I had nowhere to run to
Nothing to hold on to
I came so close to giving it up.
And I wonder if you know
How it feels to let you go?

You say goodbye in the pouring rain

And I break down as you walk away.
Stay, stay.
'Cause all my life I felt this way
But I could never find the words to say
Stay, stay.

So you change your mind

And say you're mine.
Don't leave tonight
Stay <3


1 kommentar:

  1. vi e nog mer lika än va vi tror, ja brukar också lyssna på Hurts här i andra delen av finland!

    SvaraRadera