torsdag 16 februari 2012

You give me something

Gokväll!

Oj jestas säger jag bara för gårdagens porrsitz! De va jävligt kul och jag var jävligt full och har jävligt krapula idag! Men de va nog värt de. Dock tog jag int mig till skolan till kl.9 utan först till halv 1, men jag fick namn på båda föreläsningarnas närvarolista och de va ju huvudsaken, de ju sedan en annan sak om jag följde med alls. Sista föreläsningen från 16-17.30 var dödstråkig, jag och Nina slumrade till på lektionen och Anna tog förståss tillfället till vara, fotade oss och laddade upp bilden på fb. Tack så mycket ;)


Har just sitt nyaste revenge avsnitte, så spännande! Nu måst jag städa, min lägenhet är ett enda kaos.. Plus att jag ska få besök, så en till orsak att göra lägenheten fin igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar