söndag 19 februari 2012

Jag tror jag é kär

Ojoj jag ha haft så fullt upp i helgen att jag int ens ha hunni skriva här eller vara på datorn.
I fredags hade jag skola, hälsade på Malin en sväng och vi var efter vårat hm paket som kommit, jag fick en ny kjol och Malin några sommarplagg för thailand resan, fyfan vad jag är avundsjuk på den jävlen som får fara dit i två veckor, jag å vill!! Sedan var jag hos mamma och pappa på middag. Sedan kom Jeba, Satu och Ida A till mej på kvällen, vi hämtade en ny två åt mej och kolla lite på filmen mamma mia för att testa om tvn och alla sladdar blev rätt kopplade ;) Lite skillnad är det ju på den gamla och den nya! :D



På lördag jobbade jag 13-21 och sedan kom Malin och Jeba hit på filmkväll. Jag tycker de super bra att subway har uppe nu på nätter också, för igår när vi blev hungriga mitt i natten så va de ju bara att gå dit, eller vi körde bil för att de va sådan snöstorm fasst jag bor två kvarter ifrån ;)

Idag har jag jobbat 14-21 och chillar nu bara efter jobbet, har riktit sjukt i fötterna av att ha sprungit på jobbet hela dagen, vi hade så mycket kunder hela dagen! Blir väll att si en film ännu ikväll och sedan gå och sova så att jag orkar med skola 9-18 imoron!

Laddar upp två bilder på mej själv, första bilden är före porrsitzen på onsda och andra från idag, lite skillnad på sminkning här ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar