tisdag 14 februari 2012

hjärtedag

Min plan vara att stiga upp tidigt och läsa. Nåja det gick ju int riktigt så. Jag steg upp först 12 då Malin kom hit, hon var via butiken och handla en massa gott, vi hade en riktigt lyxig och mysig frukost vändagen till ära! Hon hämtade tilome me en chokoask, cute!  Sedan försökte jag faktist läsa några timmar, men jag tittade mest på när hon spelade bubble witch saga och försökte komma ikapp mej ;)
Morgondagens tent kommer nog gå åt helvete rent sagt! Har inte haft någon koncentrations förmåga!
Var även på kaffe me Malin och Jeba nu ikväll för att få paus från det "aktiva läsandet" dvs att försöka klara av level 117 på bubble spelet som är helt omöjlig!

Dags att gå i säng nu och lite repetera ännu, sedan sova och väckning kl.7. Det är jätte taskit att vi har tent redan kl.8.15 på moron! Min hjärna funkkar int den tiden på dygne ännu..




Efter skolan blir det att komma hem, äta något, hoppa i duschen, välja outfit och fara iväg på Porrsitz! :D





Melli satt sig rakt på mina tent papper ikväll, en till orsak till att jag inte kunde läsa! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar