onsdag 22 februari 2012

You drive me crazy

HUHHU vilken krabbis idag alltså, min mage e helt sekasin ännu också, de va verkligen pain att vara i skolan från 9-15! Jag slutade dricka rätt så tidigt på kvällen för att kunna köra till skolan idag men jag tvivlar på att jag va i körskicka egentligen dessutom då man had hålli på å dricka hela dagen. Men de va nog värt de ändå för att jag hade jävlit kul igår, riktit rolig dag/kväll/natt faktist! :D Fasst jag bestämde att ta en paus med min kära vän alkoholen nu ett tag, eller jaa iaf en vecka tills jag fyller? ;D
Jag ha lyckats vara effektiv idag också efter skolan, gjort ett skolarbete, tvätta kläder, vari ti butiken å handla + ännu städa lägenheten, bra jag! :)
Imoron tänkte jag skippa skolan å stanna hemma å läsa på fredagens tent, de känns som en riktit bra ide! ;)
Oj va jag int tycker om att Malin ha fari ti Thailand, saknar den gumman redan!

De va så synd att jag hade glömt ladda min kamera så jag har inga bilder från fastlaskiainen! :/




 Söt Malin på rosso! :D
Före back to school tror jag? :D

Nu fundera jag ännu si en film eller kolla om de kommer någå från tvn, äta lite brie ost, salta kex å vindruvor å sedan gå i säng :)

Mamma ringde idaa å undra vad jag vill ha till födelesedags present? Men jag vet int, VA SKA JAG ÖNSKA MEJ? :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar