söndag 26 februari 2012

Don't cry for your love, cry tears of joy

Hemkommen från dagens arbetsskift, äntligen! Det kändes som en evighet idag, fasst gårdagen var värre, minns int när jag senaste sku ha gjort så många hamburgare på ett skift under de 3 åren jag jobbat vid Hese.

På fredagen blev det Rosso med Jeba och Satu, vi fick riktit goo mat och hade det mysit! Sedan träffade vi Ida och Lasse en sväng också. Igår efter jobbet var jag på kaffe me Ida, Lasse och Andreas, sedan tog jag det bara lungt för att orka idag.

Nu borde jag lite fräscha till mej för att vi skall fara till Pullo på några, jag hoppas verkligen att det hålls vid några, men det brukar vara lite svårt på en två euros dag... Plus att jag är ledig imoron, men jag borde plugga och så ska vi fara efter tågbiljetter med syster Evelina för att vi i slutet på veckan skall till Helsingfors för att hälsa på syster Camilla och Jonathan, de ska bli skoj! :)

Haha, "ordentlig" jag efter att Ida smättat till mig och sagt på skarpen 
att jag inte får bita eller påta på mina fingrar ;)


Spåkulan vid fb är nog rolig ibland, God afton Maria!

Identifiera dig inte med din rädsla. Känslor kommer och går. Du är älskad, unik och vacker. 

 Just precis :D

Fick även ett roligt error meddelande när jag sku öppna en link vid youtube om att de letar efter smarta apor som kan fixa felet och om jag ser dessa apor skall jag meddela dem det :D



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar