lördag 11 februari 2012

Oh, sometimes I get a good feeling, yeah

 Blev bjuden på lunch till mamma och pappa idag, fick riktigt god mat, så lyxit när man inte alltid själv orkar laga något. Mamma tyckte de va bra jag kom hem å äta så jag fick i mig ordentlig mat ifall jag skall ut, jag svarade att nästa måltid säkert blir mäkken efter krogen, mamma bara skakade på huvudet, haha!

Vi var med Malin och Jeba ti Cittare fö att handla sprit å blandas grejjor, vi tänkte vara hos mig å dricka en massa goda drinkar, jag e riktigt taggad! De va ett tag sedan jag var ut på en lörda då jag alltid oftast jobbar eller har varit ut för mycket in i veckan. Jag har fixat mig färdgt nu och väntar bara på mitt sällskap! :D
Det alldra bästa är att jag inte har jobb imoron och inga skoluppgifter som skall göras, så jag får bara slöa och lida av min krabbis hela dan, härlit ;)

Såhär ser jag ut idag, glad och lite hassu!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar