lördag 11 februari 2012

fest hos mig!

Har just haft besök av Malin å Jeba, vi lyssnade på gamla fjortis låtar och hade riktigt högstadie nostalgi! Allt från fest hos mig, sommarpojkarna, anton och affe och allt möjligt annat skoj! :D

Jag fick sluta jobbe redan kl.23 idag för att vi hade de så lungt, vilket passade mig perfekt för att jag va så trött efter att först ha vari i skolan hela dagen lång. Återupplivnings övningarna var skoj, jag förstår mig rätt så bra på defibrillatorn och hur man skall intubera men jag behöver nog öva på att ge iv ännu. På intensivvårds övningarna blandade vi medicin och slanga dropp och kopplade till perifusorn. På måndag får vi lägga iv kanyler på varandra om vi vill, jag är smått nervös för det!!
Här är några foton från skolan:











BTW, Jag kom på mig själv här en dag med att gilla chisus en låt, jag som alltid annars verkligen inte gillar finska kärringar som ylar å på...


Siis beibe tuu jo takaisin, oon ikävästä sekaisin
Mun lähelle sut mä tarvitsen, ja mitään muuta mä pyydä
en
Mut kun sä tuut, muista tää
Se, mitä tiellä tapahtuu, se tielle jää

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar