torsdag 9 februari 2012

I'm so much better without you

Tjena!

Från och med idag börjar jag blogga igen, jaa jag hade faktist en blogg nångång i tiderna där jag skrev ett inlägg ungefär varanann månad eller lite mer sällan.

Jag har ett tag velat börja träna igen men jag har helt enkelt varit för lat för att sedan förflytta mej bort från datorn, skyllt på dåligt och kallt väder, varit sjuk eller något annat. Men idag bestämde jag mig för att ta mig själv i nacken, har börjat samla på mej några extra kilon med detta datornördande. Helst av allt skulle jag vilja ha en personligtränare men sånt har inte jag råd med som "fattig studerande". Ett medlemskap till ladyline sku däremot vara toppen, sade upp mitt förra medlemskap förra våren och bestämde mig nu för att börja hyra ett kort från och med 1.3 ( dagen jag fyller 21 !! ) för att se om jag skulle orka börja gå regelbundet igen, nu bor jag dessutom så nära och  har kompisar att gå med samtidigt på pass med, vi bestämde redan med Jeba att vi ska bo på gymme ;) Konstaterade även att jag har lätt råd att betala för kortet genom att skippa lite ollis besök! ;)

Nu börjar de vara tota time snart så jag orkar till skolan imoron, praktiska övningar från 9-15 inom återupplivning och intensivvård och sedan jobb vi hese 16-24, blir en tung dag! Tur är jag ledig lörda å sönda, de händer typ aldri! Så kanske de blir lite utgång då i alla fall fasst jag just skrev att jag kunde spara pengar med lite mindre ollis besök, men troligen far vi och ser på das dunderhonung på fone, så då räknas de ju inte? ;)

Super glad jag å lilla Melli, nu ska vi tota, tack å gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar