tisdag 28 februari 2012

Talk that talk to me

Hade just skrivit nästan ett helt inlägg och så går jag och raderar det i misstag. BRA JAG! får skriva pånytt nudå.

Pullo söndagen blev lite längre än planerat, det blev drink efter drink efter drink, vi satt på pizzeria tills 5 och sedan var det en liten efterfest hos mig. OJOJ. Så gårdagen var en helt onödig dag, orkade inte göra nånting vettigt förutom fara efter tågbiljetter till Helsingfors och panta flaskor me Eve, annars låg jag bara i soffan :D

Vi hade en hel kärra full, hehe, fick lite på 30 euro, helt ok! 
 
Haha, färdiga killar på pizza! :D

 
Idag har jag fått äta kotipizza lunch me mamma, pappa å eve, namnam :)
Sedan har jag storstädat, till och med torkat damm! å de gör jag typ 3 gånger i åre, hups. 
Nu ikväll ska vi fara me Ida A och Johan och se på Lasses och Andreas rinkbandy match :)
 
Å imoron blir de partyy, yeeyee! :D Före de ska jag till mamma och pappa för att laga god mat med eve och lite "fira mej". Lämnar Melli på samma gång i skötis dit, hoppas hon int äter upp nån hamster, hehe!

 
Söt å uttråkad Melli, hon ligger faktist å sir på tv! ;)

Hamster Adam(?) som blev uppäten av Melli i höstas ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar