fredag 2 mars 2012

21

På onsdagkväll var vi hos mej på förfest och sedan for vi till rocktails. Det var riktigt fint där, men de e ju nog lite dyrt. Sedan var jag en sväng till ollis och till sist pullo. Jag firade verkligen för fullt, har nog varit riktigt ordentligt full.

Igår mådde jag pyton. Tågresan till Helsingfors var riktigt jobbig. Men de va nog rolit att komma hit, igår tog vi det bara lugnt, idaa har vi shoppat vi sello och nu ska vi väll kolla film å äta gott ikväll. Imoron ska vi in till stan å shoppa, får se va vi hittar på på kvällen :)

Fyllde alltså år igår då, lite ålderskris över att bli 21 men jag sku ju kunna fara ti USA nu iaf å få dricka :D
Idag när vi gick vid sello så undra dom om vi ville delta i en undersökning å att den gällde för tjejer mellan 12-20 år, jag kom på att jag fyllt 21 och inte fick delta :D


Destumera orkar jag int berätta, har int ens nån bild att ladda upp, fattit! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar