onsdag 7 mars 2012

Always on my mind

PROPPMÄTT PUNKT. Blev bjuden på Rosso av Mamma, Eve å Julia va också med, riktigt gott. Jag åt som vanligt getostpasta, jag får typ matorgasm när jag äter den, haha :D

Jag hade tänkt fara ti gymme ikväll men jag e ännu så mätt så jag tror int de nån bra ide att fara, sku vara skönt att bara ligga å si på en mysi film. Jag va ti gymme igår för fösta gången på länge, å de va nog skönt! Jag tycker om att träna å svettas, det känns så bra.

Har läst lite på morgondagens tent, kanske kunde läsa lite mera ännu. Istället kollar jag på en massa annat, till exempel på lite inspiration på kläder och annat random skoj från weheartit.


 Den här e så ti Malin, bara för att hon allti ska ramla omkull, hihi! ;)
Å imoron kommer hon hem, yee :)



1 kommentar:

  1. Hahaha, nå men voi söööt :D

    måst nog erkänna att de passa rätt så bra till mej de däär ;)

    //mallan

    SvaraRadera