måndag 19 mars 2012

Tears And Rain

Sitter å storlipar, har just kollar nyaste desperate housewives, hehe, lite pinsamt kanske men de va faktist jätte sorligt avsnitt me begravning å sånt... :(  ;)
Hade praktik idag 7-15, å nu e jag nog trött, har int sovi många timmar inatt. Har pimpla i mej myki kaffe för att orka. Kunde kanske ta en powernapp nu, men borde laga mat först.
Jag har nattjobb imoron från 20.45-7-15. Så jag kunde ju vaka länge idag så att jag kan sova hela daan imoron. Får si om Melli låter mej sova eller om hon vill busas. Jag tror den här kvällen kommer gå åt att si på serier å film, orkar nog int me någå gym.
Spåkulan tyckte just såhär åt mej:  

Hej Maria! Dra in på shopping och godisätande. Det är umgänge du behöver inte prylar och smaskande i tv-soffan. Ge dig ut i helgen. Det finns chans till romans.

Lät ju bra! ;D Men jag ska nog spendera nästa helg vi sjukhuse...Jag satt just å funderade en vecka bakåt, då jag hade varit på min första praktikdag. Tiden går snabbt och efter bara en vecka känner jag mig mycket säkrare på vad som ska göras där.

Annars så har den här helgen vari bra. Väntar på pampashelgen! :)
och på farmakologi tentresultat, jvla tröga lärare som int kan rätta proven nångång...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar