torsdag 22 mars 2012

Where have you been

Har överlevt nattskiften. Första natten var riktigt lugn, förra natten var det mera action men jestas va jag ändå va trött där kl.6 tiden. Sedan sov jag bara 3 timmar å for ti åa me Malin fö att köa efter Pre-pampas sitzbiljetter, men vi fick inga! fittit, kunde ha sovi iställe, men nåjåå :) Efter det for vi ti nya cubus som öppna idaa, butiken va nog riktit kiva, förståss e int utbude så stort som i t.ex stockholm men riktit kiva nog me någå nytt. Köpte dock bara underkläder idag men blir nog ti börja fara dit mera i framtiden.

Ringde även till folkhälsan chef där jag jobbade förra sommaren och sa att jag nog gärna jobbar där i sommar också, å de fick jag :) Så nu behöver jag int tänka på det nåmera. Förutom att jag borde fara ti abc å tala me chefen där å si va hon säger då jag igen tänkte vara borta över sommaren :P

Jag e helt sjukt trött nu men jag ska fösöka hållas vaken och gå å sova tidigt ikväll iställe. Borde städa och skriva praktikuppgifter men jag tror jag gör de imoron iställe. Syster Camilla å hennes Jonathan ha komi ti vasa så kanske far hem ti föräldrarna å umgås me dom, kanske jag sku bli bjuden på middag också på samma ;)

Normipäivä hos oss ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar