onsdag 14 mars 2012

If we ever meet again

Tenten idag var löjligt lätt mot vad jag trodde att den sku vara, men så hade jag int riktit läst och 60 % procent sku vara godkänt, så får nu si. Sedan väntar jag på att lärarna ska rätta proven från förra veckan, sku vila börja veta snart, särskilt farmakologin!! Pappa tyckte att han kommer till lägenheten och tjuvar min mokkula om jag int e godkänd så att jag börjar plugga mera ;)

Efter tenten vara jag ti pappas firma, han hällde i spolarvätska i min bil och kollade oljorna, de e nog saker jag kan göra själv men jag ringer allti ändå direkt ti pappa när någå sånt ska göras ;D Pappa hällde i en oljesort å tyckte att de sku behövas mera ännu, då kom jag på att jag har mera i bilen, så hällde han nu lite å tykte att nu blandas nog många sorter, då säger jag, men di har ju iaf samma färg, hehe jag har mina blondistunder ;)

Sedan var jag flera timmar vi gymme, e riktit stolt över mig själv, det enda dåliga va att akkun va slut på min telefon så had int nå musik ti lyssna på. De e mindre rolit å träna då.
Ikväll var jag ännu på middag ti mamma å pappa, där kolla jag, eve å mamma filmen Burlesque, den var riktit bra, verkligen mycket bättre än vad jag trott att den sku vara! :)

Nu borde jag sova så jag orkar stiga upp kl.6 imoron. Jestas va de e tidit! Jag e verkligen int en moronmänniska. Sku behöva nån som sku sparka mej ur sängen :D

Å nu e jag allmänt glad :) ser framemot helgen trots att jag ska vara på praktik + jobba vi abc.


Puss å kram, nukkumatti kallar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar