torsdag 8 mars 2012

In my head

Har en matpaus i mitt läsande. Har två tenter imoron som jag måst komma igenom så de e bara att pluggaplugga. Jag orkade tilome steka kyckling och grönsaker och laga en god gräddfilssås till, gott!

Tenten imorse gick nog inte så bra, jag hade trott att den sku vara mycket enklare. Sedan väntade vi två timmar i skolan tills vi fick veta att vi int har någå lektioner, tack fö den infon! Var och lunchade med Malin ti åa och fick en jätte fin bikini i föddis present av henne från thailand, måst bara prova den ännu men jag tror nog den kommer sitta fint! :)

Igår kväll var jag duktig, för jag for på zumba, mest nog för att Jeba lyckades övertala mig,sku int ha fari utan henne. Jag var för första gången på zumba, såå de gick nu som de gick, jag skrattar åt mig själv och mina osmidiga moves, men de blir väll bättre när man går på lite fler timmar! :D Jag vill fara på step å rpv å en massa annat skoj :) men idag är det bara plugg som gäller. Plus att mina smalben behöver vila, får typ "valpsjukan" när jag börjar träna mycke, hade riktigt ont så de bara ila å dro när jag sku gå å sova igår :/




Lite såhär känner jag mig. Men så fösöker jag tänka så här,

;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar