tisdag 6 mars 2012

Somebody that I used to know

Var och köade 2h me Satu idag till åa för att få en pampasbiljett, jag vet int ens om jag kan delta eftersom jag är på praktik då, men jag har nu en ifall jag kan fara :)

Jag har försökt läsa på en massa olika hjärtrytmer nu tills imoron, har teori & praktiskt prov i återupplivning. Men de e lite svårt att öva på de praktiska, måst bara lite repetera hur man sku göra i teorin. Igår när jag sku läsa på farmakologi så sov jag 3 h på soffan istället. Det va ju riktigt duktit de... Men så går de när man e trött, omöjlit att läsa då. Har inte fått sovit inatt heller, låg bara och snurrade, slumrade till lite och drömde konstiga drömmar, halv 7 tog jag två ibumax för att jag fått huvuvärk av allt vridande, sedan föståss somna jag å hade så svårt att stiga upp när klockan ringde. Riktigt typsikt! Hoppas sömnen kommer inatt så att jag e pigg imoron till provet!

Jag har en grym drömperiod nu, brukar ha dom lite nu som då i typ en veckas tid. Drömmer helt sjuka saker varje natt. För några dagar sedan drömde jag om något som tog slut för 9 månaders sedan, sjukt hur något kan finnas kvar så länge i det undermedvetna, dags att radera sådant snart?


Hihi, gosas med Melli istället för tentläsning :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar