måndag 12 mars 2012

Love the way you lie

Har överlevt första praktikdagen, dock e jag heelt slut! De va nog så myki nytt att lära sig. Har gått på högvarv hela tiden då jag fösökt hänga me :D En sak jag än en gång konstatera, att sån jvla tur man har som e tvåspråki, så lätt att kommunicera me alla personal och patienter :) Jag ser fram emot det att i slutet av dessa 4 veckor kunna blicka tillbaka till den här dagen och se vad allt jag lärt mig!


Var en sväng med JobbJessica ti Abc på kaffe å arbetskompisarna där titta lite konstit på mej å tykte att jag såg så trött ut, då vet man nog att man verkligen sir sliten ut, men jag har ju en bra orsak att vara de å.

Nu e de dags ti tota så att jag imoron orkar stiga upp i tid och plugga till onsdagens akutvårdstent före jag ska ti mitt praktikskift kl.14. Så störande att missa en praktikdag för att vara i skolan, tycker de e dumt ordnat av skolan att vi ska vara på en tent mitt i praktiken och att vi int ens får de ti godo.
Å nu blev de mörkt i lägenheten, min nattlampa sprack, jag tycker mina lampor hela tiden går sönder, borde kanske börja köpa lite dyrare lampor som håller, grymma problem! :D




Härlig bild av livets gång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar