lördag 10 mars 2012

Krossa alla fönster

Min fredag var inte ens värd att blogga på, den var så tråkig. Jag var i skolan och skrev två tenter, sedan hem för att skriva en skoluppgift. Uppgiften handlade om gynekologi och var riktigt intressant men jag hade bara sådan tidsbrist, men jag fick inlämnat den före deadlinen kl.24 :) Sedan gick jag tidigt och sova för att orka jobba 8-16 idag. Jag har inte haft morontur på typ två år, så de va lite konstit att sluta redan vi fyra då jag oftast int brukar börja jobbe typ före de :D Tur jobba jag med Jonas så de gick riktigt bra, sku nog ha vari lite lost me va som ska göras annars :D

Nu väntar jag på att Malin ska komma å plocka upp mej så ska vi fara å handla mat, vi tänkte laga någå gott ti kvällen, kanske dricka en flaska vin å bada bastu :) De blir säkert riktigt skönt! Sedan har jag jobb imoron igen från 11-18.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar