lördag 17 mars 2012

Mine

Har inte hunnit blogga på några dagar nu. På torsdag hade jag praktik, åt middag vid amarillo med Malin och sedan var vi på teater med Malin, Jeba, Lasse, Johan å Ida A. Vi såg hundarnas kalevala, familjeteater, riktigt rolig va den :D
Igår hade jag praktik och sedan var jag och shoppade med Malin. Jag hittade nya underkläder, strumpor, ny topp å nya byxor :) Dit for dom pengara fasst jag borde spara ;) Vi var även och storhandla ti stenhaga åt oss båda, vi sku handla mat men vi köpte ganska mycket annat gott. Jag pantade flaskor men i bilen på väg hem kom jag på att jag aldri löste ut lapparna, bra där! :D Sedan var vi hos mej å hade ost å vinkväll utan vin ;D bara myki ost, kex, vindruvor å saft. Vi såg en stund på the voice of finland, vissa sångare var helt okej, medans jag int föstår hur vissa ännu kan vara kvar...
Idag har jag sovi hela daan, egentligen sku jag ha haft praktik men vi flytta den ti en annan dag, så idag har jag bara 20-03 vi abc. Är tvungen att jobba där nu samtidit som praktiken också eftersom vi inte får betalt för de, så jag sku int ha råd me någå isf.
Som tur e jag helt ledi imoron, får bara ta de lungt :) Måst bara komma ihåg att int sova hela dagen, för jag har väckning 6 på måndag. Så borde gå å sova tidigt sedan. Får si hu bra den planen går.
Klockan e 16.10 å jag ha int fått gjort någå annat än äti moronmål idag, känns som att jag borde aktivera mej så småningom. HAHA åt mig själv, sir ut om världens ruffstroll nu just! ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar