tisdag 13 mars 2012

Distance

Andra praktikdagen avklarad. Idag gick det nog förståss mycket bättre redan, när man nu lite iaf har förstått sig på rutinerna och vad som skall göras. Men det finns nog såå mycket som jag vill lära mig ännu :)

Nu ska jag sova så jag orkar ti skolan imoron. Har int läst någå på tenten, men min plan e att göra de imoron på föreläsningen :D Sedan tänkte jag kanske fara ti gymme efter tenten och sedan å hälsa på ti mamma å pappa :) Borde städa också, å fylla i en del praktikpapper, men de göra jag nu sedan om jag ork ;)

Har fått planerat lite mina praktik arbetsturer nu och får pampasnationaldag ledig och hela den helgen, har även torsdakväll ledig så att jag kan delta i pre-pampas sitzen! Härlit :D

Det här va nog de sämsta jag hört idag! De ju nog du själv som saknar den personen isf. Orsaken till att jag tänker på dehär e att Malin och Jeba va här på besök ikväll och vi satt och diskuterade drömmar :D

Jag fick även idag höra frågan: Föstår du va jag säger då jag talar dialekt? HAHA, så stassfrass e jag nu ändå int ;)

Gonatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar